O zi Buna se Cunoaste de Dimineata


Astazi, pot sa spun ca dupa mult timp am avut din nou o zi buna, chiar foarte buna. Pur si simplu totul s-a desfasurat asa cum mi-am planuit in urma cu o zi inainte. Inca din momentul in care am iesit din casa si am vazut ca vremea este atat de frumoasa, am stiut ca astazi sunt sanse mari sa dau randament in tot ce fac si sa ma reintorc acasa cu o stare buna. Pe langa faptul ca toti oamenii pe care i-am intalnit pe strada pareau extrem de zambitori si de fericiti la randul lor, am presimtit ca ziua de azi o sa fie mai productiva si mai norocoasa atunci cand am cautat pe net huse telefoane mobile si mi-am gasit husa perfecta pentru telefonul meu. Acest lucru este minunat avand in vedere faptul ca detin un model de telefon nou, si pentru ca imi caut o husa potrivita de foarte mult timp, mai exact de aproximativ patru saptamani.

Cat despre restul zilei, m-am putut bucura in pauza de o plimbare linistita in parc alaturi de un prieten vechi cu care am avut o conversatie extrem de placuta si de relaxanta. Cunosti si tu probabil acea senzatie cand poti sa dezbati cu un om tot felul de subiecte, de la job, familie, cunostinte si pana politica, religie si arta. Pentru mine, astfel de momente fac cu adevarat deliciul vietii si imi ofera o energie pozitiva fara de care zilele ar fi mult mai anoste si mai lipsite de sens. Asadar, imi doresc sa am mult mai des astfel de zile si sa le pot impartasi cu voi pe acest blog deoarece acest lucru imi face o placere deosebita. De asemenea, as dori sa va invit si pe voi sa-mi raspundeti printr-un comentariu la intrebarea urmatoare: cum arata cea mai frumoasa zi pe care ai avut-o vreodata in viata ta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu