Scoala Altfel


A trecut ceva timp de cand n-am mai postat despre o zi libera, nu pentru ca n-am vrut sau n-am avut timp, ca timp am avut cu tona, ci pentru ca nu am avut despre ce. Bine, sa fim seriosi, daca imi storceam mai mult creierasul probabil ca gaseam ceva. Am fost doar lenesa, asta e cuvantul. Feel free to hate me, I still love you. Si-acum, sa vorbim despre scoala altfel. Da stiu, foarte interesant. Mie mi se pare o aberatie totala, nu in sensul ca nu mi-ar placea o saptamana fara teme si invatat in care doar sa ard gazul pe la scoala, ci in sensul ca la mine e plictisitor, adica pe bune, facem activitati gen filme, pot sa fac asta si in week-end fie acasa. Mers la Mall, si asta se poate face in timplu liber de asemenea. Mers in parc, si multe alte chestii plictisitoare. Adica scoala altfel ar trebui sa fie ceva total diferit fata de ceea ce facem noi in general. Doar de-aia se numeste si scoala altfel. Saptamana asta o sa fie un chin care o sa scoata toata viata din mine putin cate putin, si nu exagerez deloc. Sper doar sa se intample o minune si sa transforme saptamana asta intr-o adevarata saptamana altfel. Si dupa cum stim dupa aceasta saptamana urmeaza vacanta! Voi ce faceti in vacanta asta? Eu una n-am nici cea mai vaga idee despre ce o sa fac. Sper sa aveti o saptamana mai interesanta decat a mea si ne vedem data viitoare cand cel mai probabil o sa postez recenzia de la Academia Vampirilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu