Kinderul asta...


Copiii astia nu se mai satura... urmatoarea povestioara care am sa v-o spun este una speciala care am auzit-o de la un preten apropiat... Si cum vorbeam eu cu el intr-una din zilele astea pe net, acesta mi-a zis ceva ce m-a facut sa cad de pe scaunul de la servici de ras... Ultimul sau vis care este, pot sa zic, unic, sau o fi din cauza mancarii sau a desenelor animate? In orice caz nu m-am putut abtine sa nu scriu aici nimic. Visul lui a fost urmatorul: Se visa ca joaca fotbal cu prietenii (nu cu mine), iar in timp ce juca fotbal un pinguin si-a facut aparitia pe terenul de fotbal, acesta avand si dinti... Pinguin :), care l-a muscat pe amicul meu de picior, acesta trezindu-se ulterior cu dureri in zona respectiva... Acum nu stiu daca e de ras sau de plans pentru voi, dar pentru mine a fost o faza de memorat mult timp... si inca stau si ma gandesc care ar fi fost motivul pentru acesta sa viseze asa ceva... el stie mai bine, in orice caz eu imi mentin ideea ca a consumat prea mult kinde :)